rahsia tabut sakinah 10 piagam perjanjian antara nabi musa dan harun - AL BAQARAH 248







Dan Nabi mereka, berkata lagi kepada mereka: "Sesungguhnya tanda kerajaan Talut itu (yang menunjukkan benarnya dari Allah) ialah datangnya kepada kamu peti Tabut yang mengandungi (sesuatu yang memberi) ketenteraman jiwa dari Tuhan kamu, dan (berisi) sebahagian dari apa yang telah ditinggalkan oleh keluarga Nabi-nabi Musa dan Harun; peti Tabut itu dibawa oleh malaikat. Sesungguhnya peristiwa kembalinya Tabut itu mengandungi satu tanda keterangan bagi kamu jika betul kamu orang-orang yang beriman".




10 Perjanjian Musa ,  HARUN Dan Allah

Amalan 30 hari - puasa
10 hari lagi - menjadi 40 hari berturut turut
Musa buat amalan ini selama 40 hari
Haji 40 hari
puasa 30 hari ramadhan + 10 hari syawal

Qalbu - sentiasa bertauhid pada Allah yang Maha ESA - Lailla haillah, Muhammadan Rasulullah
Dengan Rahmat Allah.....maka JADILAH....Kun Fayakun

Amalan ini di amalkan oleh Ahli Kitab
Taurat - musa
Zabul - Daud
Injil - Isa
Quran - Muhammad

10 Piagam Perjanjian Tabut Sakinah

1. Tahannut - Teknik pernafasan - sebelum bermula tahannut kita kena duduk secara tenang.....
Istifar 3x.....Mengucap kalimah sahadah......Selawat atas Rasulullah saw.... dan Tarik nafas 10-20 saat sambil berdoa dalam hati , istifar , selawat dan zikir 7x...dan tarik nafas dgn tenang sambil sebut Allahu dalam hati 7x.....dan disusuli sebut Allah......sedut melalui hidung dan hembus nafas melalui mulut perlahan lahan......sambil tu letak lidah bertongkat di langit....semasa tahannut ni kita berdoa sebaik mungkin seperti yang ada di dalam quran....contoh kalau nak masuk kolam air panas...berdoa yang nabi ibrahim yang masuk dalam api.....HASBUNALLAH WA NI'MAL WAKIIL dalam artinya : Cukuplah Allah menjadi penolong bagi kami, sebab Allah-Lah sebaik baiknya Pelindung. nak belajar ilmu tahannut ni boleh baca di SINI
nak belajar details boleh personal coaching dengan #teampokli #pokliwealth seluruh Malaysia atau direct dgn pokli sendiri 019-6645066

2. IMAN...percaya sepenuhnya RUKUN IMAN..telan bulat2 dan jangan takwil2
apadia iman tu?
  1. Percaya kepada Allah
  2. Percaya kepada Malaikat-Malaikat
  3. Percaya kepada Kitab-Kitab
  4. Percaya kepada Nabi-Nabi dan Rasul-Rasul
  5. Percaya kepada Hari Akhirat
  6. Percaya kepada Qada' dan Qadar

benda ni adalah perkara GHAIB......kita tak nampak dgn mata dan kepala....tapi kita nampak dengan MATA HATI...SIX SENSE....DERIA KE ENAM.....wowowowoow mmg power.....amalkan tahannut ni dari jam 12 malam hingga sahur....5.30 pagi...waktu tu langit terbuka....apa yang kita doa akan di makbulkan ALLAH SWT....ayuh...jom kita kena BUAT..sambil tu kita ambil kitab Al Quran sebagai mukjizat yang Allah bagi kepada Rasulullah dan gunakan kepada kehidupan kita sebagai panduan hidup...insha ALLAH kita akan berjaya dunia dan akhirat......orang kafir (ahli kitab lain) mmg amalkan tabut sakinah ni...sebab tu kita tgk2 org kafir berjaya....mereka mmg percaya quran.....cuma mereka Inkar dgn Muhammad jer....mereka percaya pada Rasul Allah Musa, Daud, ISA... tapi menafikan Muhammad sebagai pensuruh Allah...... kalau kita tauhid kalimah Laila haillah...Muhammadan Rasullullah......maksudnya....tiada tuhan selain Allah...... Muhammad pensuruh Allah...... (nabi muhammad dah meninggalkan kita sejak 1400 tahun dahulu)...jadi skrg selepas kita dapat ilmu tahannut ini..kita tauhid.....muhammad pensuruh Allah tu adalah kita...yang masih bertauhid kalimah ini.....kita la pensuruh allah...menjalan kerja2 nabi....seperti berdakwah (tabligh)...amanah...siddiq....fatonah....aamiin..jika kita amalkan ilmu ni insha allah kita akan berjaya di dunia dan akhirant.....SUMPAH DEMI ALLAH...anda...saya....umat ISLAM akan berjaya dunia dan akhirat....semoga bermanafaat....saya percaya 110% kita orang ISLAM WAJIB KAYA DAN BERJAYA dunia akhirat jika kita amalkan ilmu tabut sakinah ini yang dirahsiakan oleh penjajah....malah ramai agi orang yang masih tercari2 erti kehidupan seperti lagu ini..cuba hayati lirik yang di translate....ayat bait2 lain...tapi ada double mining.......semoga bermanafaat..........sambil tahannut dengar lagu ini........anda akan nampak







3.Al _Quran-- jadikan Al quran sebagai panduan hidup...nanti datang belajar dgn pokli tadabur al quran dan pembimbing2 yang terlatih dgn #teampokli #pokliwealth .... kita target nak cari 70,000 downline tahannut ini...anda bantu kami yer Al-Khaaliq: ( الخالق ) Maha Pencipta, iaitu mengadakan seluruh makhluk tanpa asal, juga yang menakdirkan adanya semua itu


4. NIAT.. kenapa kita nak sgt tahannut ni???????? kena betulkan niat kita........istifar...jgn ada iblis bersarang di hati yang menghasut kita agar nak cari kesenangan dunia sahaja...padahal...kita boleh dapat kesenangan di dunia dan akhirat....wowowowowo
antara niat yang baik adalah

1 - NAK ILMU
2- NAK TINGGi DARJAT (MULIA)
3. NAK KAYA
4. NAK BERJAYA
5. NAK SIHAT
6. NAK ISTIQAMAH
7. NAK EMPAYAR
8. NAK BERPERANG / JIHAD
9. NAK KAHWIN?

5. kena buat amalan baik contoh... solat, zakat, puasa, haji, 

tinggalkan MAKSIAT (elak maksiat MATA, Telinga, Mulut, Badan (SEX) kemaluan )
Makanan yang Halalan Toyibban
Istiqamah

6. Air (Tongkat) - Rezeki yang mengalir tak putus2

7. Batu

8. Mana Salwa - Makanan

9. Power to Power ( YAKIN )

10. JIHAD


inilah antara isi perjanjian antara yang diceritakan Allah dalam surah Al baqarah......248.......anda skrg dah tahu rahsia dia....so amalkan...sebab tu saya tengok Kumpulah GISB...global ikhwan maju ....Tun Mahathir,  Tun Abdul Taib Mahmud (ex KM S'wak), TS Sheikh Mokhtar Al bukhari...pengamal ilmu2 tahannuts
JANJI YER...ilmu yang saya share ni..kalau anda dapat....anda kena AMALKAN.....DEMI ALLAH takkan miskin mereka yang dapat ilmu ini....percayalah.....


kita kena percaya benda2 GHAIB seperti
syurga neraka, israk mikraj, takwa, malaikat, jin,iblis, syaitan, pahala, dosa, syurga, lailatul qadar (YAKIN) kewujudan mereka...nak tengok rupa mereka....tgk la dgn mata hati selepas korang tahannuts......istifar banyak1 kali....buat penghulu istifar 2x sehari pagi dan petang...serta baca surah al mulk sebelum tidur...insha allah korang akan nampak

jangan lupa baca surah An Naml (Semut) ayat 30- innahu minsulaimana wainahu Bismillahirahman nirahim ( baca 41x selepas subuh)..selepas solat waktu kalau nak cepat...korang akan nampak


jadi...amalkan tabut sakinah ni selama 40 hari......korang buat tahannuts ni masa jam 12 malam hingga 5.30 pagi....wakdu dhuha........waktu antara azan dan iqamah, waktu antara dua kuthbah hari jumaat, waktu berada di pancuran emas dan pintu multazam di kaabah, tahannuts di kubur waktu 12mlm hingga 5.30 pagi...ataupun di gua, atas bukit, gunung seperti gunung jerai, tepi pantai, tepi kubur, maqam, dalam bilik khas di rumah korang tempat bertahannuts...... zaman nabi muhammad saw baginda bertahannuts di gua hira'..nabi musa di lembah tursina, daud di kolam air panas (kalau tak silap) dan nabi isa terima injil di hotspring , air terjun 

so kita nak terima al quran di mana??????? anda tentukan....rasulullah ambil masa 13 tahun nak terima wahyu kedalam dada baginda....kita??????????? semoga belum terlambat sehingga kita menghembus nafas terakhir....aaminn...jihad mencari jalan pulang..jom kita sama2 BUAT...nak berjaya di dunia dan akhirat......nak doa2 nanti boleh coaching dgn pokli.....

ilmu tahannuts ini adalah ilmu terbaik
syariat
tarikat
hakikat
marifat
tasauf
al quran
sufi
WALI


wowowowoowo..jom kita pakat jadi orang yang berjaya...kita cari UMAT seramai 70,000 orang yang mengamalkan ilmu tahannut ini......JANJI YER....FOKUS KEPADA 2.2BILLION orang


“PELUANG YANG BESAR ITU DATANG SECARA TIBA-TIBA.DATANG TIDAK MENENTU MASA.DATANG TIDAK MENENTU MASA.DATANG DISAAT KITA KESEMPITAN ATAU KESUSAHAN. NILAILAH PELUANG ITU DENGAN SECARA BIJAKSANA. REBUTLAH PELUANG YANG BESAR ITU, KERANA PELUANG YANG BESAR ITU BOLEH BERLALU DENGAN TIBA-TIBA. JANGAN JADIKAN SERIBU ALASAN UNTUK TIDAK MEREBUT PELUANG YANG BESAR ITU!”

"Kenapa orang itu kaya? Kenapa orang itu miskin? Semuanya bersangkut paut dengan minda"



   
YANG DAH DAPAT ILMU NI.....ANTARANYA







Comments

Popular posts from this blog

3 amalan diberi kekayaan oleh Allah

Health is Real Wealth